Tak dbamy o naszych klientów
Dobre reguły są bardzo ważne – tak w życiu, jak i w biznesie. Regulamin nie jest najciekawszą częścią naszej oferty, ale to jeden z filarów jakości Homessimo. Oto zasady, według których dbamy o satysfakcję każdego klienta:
REGULAMIN SKLEPU
§ 1 Postanowienia wstępne
Sklep internetowy homessimo.pl dostępny pod adresem www.homessimo.pl, prowadzony jest przez firmę Homessimo Sp. z o.o. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001103846.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i Przedsiębiorców, określa zasady i tryb zawierania Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca – Homessimo Sp. z o.o., wpisana do KRS pod numerem 0001103846.
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.homessimo.pl.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
Adres: ul. Lipowa 21b/1, 84-200 Pętkowice
E-mail: biuro@homessimo.pl
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu wymagane jest:
urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i przeglądarką,
aktywne konto e-mail,
włączona obsługa cookies.
§ 5 Informacje ogólne
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub nieautoryzowanym działaniem osób trzecich.
Ceny Produktów są cenami brutto i nie obejmują kosztów dostawy, które określone są oddzielnie.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen oraz oferowanych Produktów.
§ 6 Zakładanie Konta
Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.
Klient ma możliwość usunięcia Konta w dowolnym momencie.
§ 7 Zamówienia
Zamówienia składa się poprzez dodanie Produktu do Koszyka i wypełnienie Formularza Zamówienia.
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
Z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 8 Płatności i dostawa
Dostępne metody płatności:
przelew bankowy,
płatności online,
płatność przy odbiorze.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia w przypadku braku płatności w terminie 7 dni.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy firm kurierskich ani za ewentualne szkody wynikające z takich opóźnień.
§ 9 Reklamacje i zwroty
Prawo do zwrotu
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Termin ten liczony jest od dnia odbioru Produktu przez Konsumenta lub wskazaną osobę trzecią.
Prawo do zwrotu nie przysługuje przedsiębiorcom, nie będącym jednoosobową działalnością gospodarczą (JDG).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien skontaktować się drogą e-mailową biuro@homessimo.pl
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, jaka została użyta przy zakupie.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu.
Warunki zwrotu
Po zgłoszeniu zwrotu Konsument otrzyma adres do odesłania Produktu.
Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
Zwroty przyjmowane są wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie posiada uszkodzeń i nadaje się do dalszej odsprzedaży.
Jeśli paczka ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu, Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu.
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do zapoznania się z jego charakterem i funkcjonowaniem.
Zwrot po 14 dniach
Sprzedawca oferuje możliwość zwrotu w terminie do 100 dni.
Zwrot środków w takim przypadku następuje w formie karty podarunkowej, ważnej przez 7 dni.
Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
Produktów nieprefabrykowanych, wykonanych na indywidualne zamówienie Konsumenta.
Produktów określonych jako „produkt dostępny na zamówienie”.
Produktów, które po dostarczeniu zostały połączone z innymi rzeczami i nie mogą zostać oddzielone.
Procedura reklamacyjna
Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres biuro@homessimo.pl.
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca może wymienić Produkt, naprawić go lub zwrócić środki.
Zwrot środków następuje tą samą metodą płatności, jaka została użyta przy zakupie.
§ 10 Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
szkody wynikłe z użytkowania Produktów w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem,
szkody po stronie Przedsiębiorców wykraczające poza wartość Zamówienia.
Wobec Przedsiębiorców Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści.
§ 11 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Zamówień i marketingu.
Klient ma prawo do wglądu i edycji swoich danych osobowych.
§ 12 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Sklep podlegają prawu polskiemu.
Spory wynikłe z działania Sklepu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Zmiany wchodzą w życie od ich publikacji na stronie Sklepu.